dimecres, 16 de setembre del 2015

Els ordinadors a l’escola no milloren les notes dels estudiants



«Els països que han fet fortes inversions en les noves tecnologies (ordinadors, tauletes…) per al sector educatiu, no han vist cap millora evident del rendiment dels estudiants en els resultats de les proves PISA de Lectura, Matemàtiques i Ciències» més aviat han vist empitjoraments.

Aquesta afirmació la indica l’estudi Students, Computers and Learning: Making the Connection («Estudiants, Ordinadors i Aprenentatge: Connectant»), que utilitza la base de dades dels exàmens que l’OCDE va fer el 2012 a alumnes de bona part del món.




La conclusió a la qual s’arriba, es podria resumir en aquesta frase: val més ús que abús. No es pot negar la tecnologia, ni girar-s’hi d’esquena, però un ús excessiu i únic de les noves tecnologies a les aules, en l’aprenentatge dels alumnes, té com a resultat un aprenentatge pitjor.


Des de Queralt Edicions seguim, amb fermesa i constància, creant els millors materials per a l’aprenentatge dels alumnes. Llegir en suport paper, el llibre; la realització de materials de comprensió, de matemàtiques, d’ortografia, de fonemes, de números… d’una manera molt lúdica i motivadora per a l’alumne, és la millor opció per a poder aprendre els continguts, i cada vegada són més els estudis i les proves que ens donen la raó.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada