divendres, 8 de gener de 2016

Lectura Comprensiva per a primer cicle


El segon trimestre és a punt de començar i, així, una nova oportunitat perquè els alumnes de primària segueixin aprenent i millorant coneixements. Durant el primer trimestre, el professorat ha estat capaç d’avaluar-los i comprovar el nivell de cadascun dels alumnes i les dificultats que s’han presentat en l’aprenentatge.

És cert que el llibre de text és fonamental i molt important en l’ensenyament de qualsevol matèria, però, no creus que també ho són (fins i tot més que el llibre de text) els materials que ensenyen a comprendre?

Quan un alumne comprèn el que llegeix, l’adquisició dels coneixements es fa d’una manera fàcil i natural, i els resultats són molt satisfactoris: per a l’alumne mateix, per al professor, per a l’escola i per als pares.

Creiem que la nostra metodologia LECTURA COMPRENSIVA és l’únic material publicat que ENSENYA A COMPRENDRE amb uns resultats molt alts en comprensió:

- Perquè es desenvolupa a partir de les vuit microhabilitats principals de la comprensió lectora.

- Perquè treballa capítol a capítol el llibre de lectura i el quadern d’activitats.

- Perquè activitats que ensenyen a temporalitzar accions; a extreure la idea principal d’allò que s’ha llegit; a realitzar inferències; a poder opinar dins d’un debat… es repeteixen contínuament i l’alumnat aprèn a comprendre sense gaire esforç.

- Perquè l’alumnat es diverteix i es motiva a mesura que va comprenent el que està llegint.

- Etc.

Cada cop són més els docents que opinen que en moments de crisi, una formació més bona cada dia és el millor que poden fer els professionals.

Us facilitem una mostra de primers lectors, en la qual la lectura i les activitats es troben al mateix quadern.




Es tracta de vuit quaderns de Lectura Comprensiva que combinen la lectura i les activitats a la mateixa unitat. Aquests quaderns estan dirigits als primers lectors, nens i nenes de sis o set anys, la maduresa intel·lectual dels quals no està prou desenvolupada perquè utilitzin un quadern a part de la lectura i perquè aquesta lectura sigui molt extensa. Està demostrat que si un nen o nena comença amb textos curts, s’acostuma a raonar lògicament i a comprendre perfectament, per tal de poder abordar en el futur textos més llargs i complexos. A més, amb aquests materials per a primers lectors, com que són textos d’extensió curta, es pot potenciar la comprensió oral, cosa que en cap dels materials de la nostra competència s’aconsegueix.

Per a un segon curs de primària, ja passaríem a dos elements, és a dir, un llibre de lectura i el seu quadern d’activitats a part. A cada capítol del llibre li correspon un capítol del quadern, per tant, es pot anar fent a poc a poc, sense necessitat de llegir el llibre sencer i després dur a terme les activitats.

A continuació us presentem els títols, clicant en cada imatge podreu veure una mostra de cadascun.










Per a una informació més detallada podeu consultar la nostra pàgina web o podeu trucar per telèfon directament a l’editorial. Us podem facilitar mostres perquè el professorat el pugui avaluar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada